ای تی

مجله خبری ای تی

ای تی

مجله خبری ای تی

مجله خبری آی سی تی در راستای خبر رسانی و آموزش صحیح در زمینه ای تی فعالیت خود را شروع کرده است

طبقه بندی موضوعی

به نظر می رسد تبلیغات سینمایی سال آینده سریعتر از تبلیغات اینترنتی رشد می کند

 

 

” آنچه ما شاهد آن هستیم این است که شرکت‌ ها در حال خسته شدن از بمباران اینترنت با پیام‌ هایی هستند که مطمئن نیستند چه کسی آن‌ ها را می‌ بیند. تماشاگران سطح بالاتری از اعتماد و اعتماد به آنچه در صفحه بزرگ می‌ بینند را نسبت به چیزی که ممکن است در اینترنت به آن‌ ها داده شده‌ باشد، دارند.”

تبلیغات اینترنتی

در حالی که نرخ رشد تبلیغات اینترنتی همیشه در نهایت با مقیاس افزایش می‌ یابد، در سال ۲۰۲۰ نیمی از ۶۵۰ میلیارد دلار (۵۲۰ میلیارد پوند ) صرف تبلیغات در سطح جهانی می‌ شود. نشانه‌ هایی از تغییر گسترده در بازار وجود دارد. این ماه، ناظر رقابت بریتانیا یک کاوشگر را در بازار سیاه ۱۳ میلیارد پوندی بریتانیا راه‌ اندازی کرد.

همچنین انتظار می‌ رود که بخش تبلیغات در فضای باز؛ که شامل بیلبورد، کناره‌ های اتوبوس‌ ها و ایستگاه‌ های راه‌آهن است، در سال ۲۰۲۰ به میزان ۵ درصد در سطح جهانی رشد کند و یک رکود در هزینه‌ های تبلیغ در سایر رسانه‌ ها از جمله روزنامه‌ ها و تلویزیون را افزایش دهد.

 

فیل هال، مدیر عامل ورودی بخش رسانه در فضای بیرونی، گفت: ” تبلیغات بیرونی اکنون بسیار تجربه دیجیتال است، این به نقطه چسباندن بیشتر نیست، و این برای مارک‌ های تجاری جذاب است.”

اما نمی‌ توانید مساله ایمنی به نام تجاری را نادیده بگیرید. با توجه به مسائل جنجالی که برخی از غول‌ های دیجیتال در آن با آن مواجه هستند، تبلیغات در فضای باز تبلیغ فوق‌ العاده‌ ای برای تبلیغ کنندگان در مورد یک بهشت قابل‌ اعتماد برای مارک‌ های تجاری دارد.

گزارش شهر زنیط می‌ گوید که در حالی که بسیاری از رشد تبلیغات اینترنتی از تجارت‌ های کوچک و محلی ناشی می‌ شود که تمام بودجه‌ های خود را بر روی سکوها مانند گوگل و فیس بوک خرج می‌ کنند، اکثر مارک‌ های تجاری بزرگ هنوز ترجیح می‌ دهند بیشتر پول تبلیغاتی خود را صرف رسانه‌ های سنتی کنند.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی